A new journey awaits and I know it's going to be meaningful ....
W E L C O M E to my little space of treasured moments with my L O V E L Y family , kids and my W O N D E R F U L life ......

FaMiLy iN LifE

FaMiLy iN LifE
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 5, 2009

Dania Warded-DEMC...


Hampir seminggu aku n hubby di DEMC menemankan si comel yang terpaksa ditahan sebb x mau mkn n minum...Buat pertama kalinya si comel kena tahan kat wad...ciannyer dia.....dari hari minggu yang lepas dia mula demam....aku mula risau bila hari kedua demam dia dah mula x mau mkn n minum...mulut penuh ngan ulser....2, 3 klinik jugk aku pegi, n last, selasa pagi aku bawa ke klinik rohana sec. 9..terus dr. rohana mintk kami refer ke pakar..aku trus bawa ke DEMC sec. 9...
Jumpa dr. trus kena thn mlm tu juga....Nasib baik minggu lepas byk cuti....so aku cuma apply cuti utk 3 hari saja....Walau sakit, dania tetap happy specially bila makngah n pakngah, mama wan n papa tok, paksu n maksunya dtg melawat...diorg nak balik jer kena tunggu dia tidor dulu baru boleh balik....mcm2 ragam...cuma dia dah jd fobia ngan doktor, bila doktor dtg jer trus lari peluk aku....nasib baik dr. koshi pandai pujuk.....nak jugklah ckit2...
Hari khamis si comel beransur pulih...dah mula nak mkn n minum...Lega rasanya hati ni bila dia dah mula nak menyusu semula.....Sambutan Tahun Baru, kami cuma sambut di wad.....aku, hubby n si comel...
Nampak perkembangan yg positive, dr. Koshi benarkan discaj hr jumaat....Alhamdulillah......

No comments: