A new journey awaits and I know it's going to be meaningful ....
W E L C O M E to my little space of treasured moments with my L O V E L Y family , kids and my W O N D E R F U L life ......

FaMiLy iN LifE

FaMiLy iN LifE
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, January 18, 2009

Jalan-jalan Cari Makan....

Semalam satu hari aku x masak....Cuma sehari jer minggu ni aku nak berehat....Dari bfast pagi, hubby beli nasi lemak n mee goreng dan utk lunch tghari, cuma nasi campur....Walau cuma lauk ikan goreng sambal, sayur campur n telur masin dah cukup menambah selera mkn tghari smalam...
Ntah naper...malas sgt aku nak kluar jln semalam....cuma ptg jer aku rajinkan diri utk kluar mkn mlm..kesian ngan si comel..duk kat umah satu hari x gi mana2...angah ada jugk call nak ke umah mama ptg smalam...tp mls sgt nak kluar....
Xder idea langsung nak g mkn kat mana ptg smalam....last minit aku ajak hubby g mkn kat kedai adam...dah lama x rasa ayam gajus....sedapnyer.....Jauh pun xper ....sanggup pegi semata2 teringat ayam gajus abg halim....Bubur ayam yang di hidang b'sama telur masin n ikan bilis goreng dah cukup utk menambah selera si comel smalam.....

No comments: