A new journey awaits and I know it's going to be meaningful ....
W E L C O M E to my little space of treasured moments with my L O V E L Y family , kids and my W O N D E R F U L life ......

FaMiLy iN LifE

FaMiLy iN LifE
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, February 11, 2010

My notebook...hobby & work.......!!!!!!


Since last month till now keje aku melambak2 kat office….Rasa masa berlalu begitu pantas….sometimes aku rasa penat sgt coz nak kejar masa utk settlekan keje aku kat office tu….Time kritikal macam nie, NOTEBOOK aku adalah peneman aku setiap malam untuk aku settlekan keje aku yang tak pernahnyer sudah…..

Kalau nak start wat keje nie biasanyer aku tunggu little princess & prince aku tu tido dulu….kalau tak mmmmm takde peluang langsung nak usik NOTEBOOK aku nie, specially anak dara kecik aku sorg tu…..kalau dia ada dah tentu suruh aku bukak favourate song dia…’trouble is a friend-Lenka’……..actually dis is my favourite song..memang aku suka sesangat…..n one day @ 1st aku try bg Dania dengar, tak espect pulak aku dia suka sangat …since that, bila bukak je NOTEBOOK sure dia mntk aku pasang lagu tu & one thing kalau bukak lagu nie mesti dia mintak slideshow gambar-gambar aku masa gi team building kat Eagle Range Resort tu…’mama…nak tengok gambar mama and kawan mama’ nie ayat yang biasa dia bagi setiap kali mintak aku bukakkan slideshow tu……sampai laa nie dia tak jemu2 even berpuluh kali pasang ………
Citer pasal NOTEBOOK nie, selain wat keje biasa aku suka nak explorace benda 2 kat computer nie especially internet….tu memang hobby aku…..Cuma sejak dua menjak nie masa yang tak mengizinkan aku nak explorace lebih-lebih…..bukan apa…sometimes benda-benda macam nie boleh buat aku release tension specially macam keje aku nie hari-hari kena mengadap nombor jer……tak peduli hubby nak cakap apa pun……..hihi…dia tak kisah pun coz dia tau yang aku nie memang kreatif…suka create sesuatu yang cantik & interesting …..that’s why dia belikan NOTEBOOK nie untuk aku coz dia faham sangat hobby aku…….

No comments: