A new journey awaits and I know it's going to be meaningful ....
W E L C O M E to my little space of treasured moments with my L O V E L Y family , kids and my W O N D E R F U L life ......

FaMiLy iN LifE

FaMiLy iN LifE
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Sunday, February 21, 2010

Weekend @ Kinrara again


Dis week aku g umah angah...lepak2 kat cni coz hubby awal pagi nak ke Sea Lion...ada pertandingan memancing.....nak dok umah boring pulak...so mintak hubby htr kami ke Kinrara....
Tghari, angah masak gulai ikan keli panggang....nyummm...nyummm...
sedapppnyer.....biasanyer kalau ckp ikan keli nie rasanya x ramai yang suka makan....tp tulah fav aku...aku pun tak tau knp ramai x suka ikan keli tapi bagi aku, isinya manis & lembut....nak 2 lagi lama dah aku x makan ikan keli panggang masak gulai pedas........


As usual, after lunch aku mesti mandikan si comey2 mandi......rimas rasanyer kalau x mandikan anak2 mama ni....now both of u look fresh........sambil lepak depan tv, akhirnyer anak2 mama tertido juga......hhehe....termasuklah mama jugak.....!!!!


Dania & bb Danish....baru bangun tido........

No comments: