A new journey awaits and I know it's going to be meaningful ....
W E L C O M E to my little space of treasured moments with my L O V E L Y family , kids and my W O N D E R F U L life ......

FaMiLy iN LifE

FaMiLy iN LifE
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Friday, January 29, 2010

MVP's Team Building @ Eagle Range Resort

Feels much better now setelah 2 hari keletihan di Eagle Range Resort.....This is the 1st time aku tinggalkan anak2 & hubby.....rindu giler aku kat sana specially ngan my little princess & prince....maklumlah tak pernah berenggang mgan diorg....mmmm rasa nak nangis jugak mlm tu...tapi tahan jelah....huhu......
2 hari kat sana, aktiviti memang pack giler....but everything interesting.....mmg happening....Dinner nite, smua department kena ada wakil utk karaoke kat stage...mmm nak tak nak kena jugk lah nyanyi kat depan ramai org....aku nie dah lah 'nervous'...mcm x cayer jer aku boleh slumber nyanyi lagu 'yuna dan selamanya' together with my staff Neni & Siti....

Mlm tu tema "Cowboy'...boleh katakan majority smua berpakaian Cowboylah mlm tu....Lucky Draw pulak aku dpt hadiah berupa hamper...jadilah.....daripada tak dpt langsung...Habis Dinner agak lewat jugk, hingga 1 pagi baru selesai...
2nd day, aktiviti yg sememangnyer ditunggu2 iaitu sea rafting....daripada x tau buat rakit, mcm x cayer kami boleh buat sampai siap...& lagi tak cayer group aku dpt tempat kedua...actually mula2 takut jugk aku nak turun ke laut coz sebelum pegi hubby dah forward email, ada buaya sesat kat PD...tawakal jelah....Alhamdulillah semuanya selamat.....Around 5pm baru kami gerak balik.....


Dania & hubby yg sibuk bukak hamper.....













No comments: