A new journey awaits and I know it's going to be meaningful ....
W E L C O M E to my little space of treasured moments with my L O V E L Y family , kids and my W O N D E R F U L life ......

FaMiLy iN LifE

FaMiLy iN LifE
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday, January 30, 2010

weekend @ home....



Semalaman aku dah memikir nak masak apa utk bfast pagi Sabtu ni...mmm...teringin pulak nak masak macaroni goreng...smua bhn2 dah mmg ada tinggal malas tak malas jer nak masak.....masa single dulu, rajin jugk aku masak macaroni or spagetti...mm bila dah kawin nie, dah lama jugk aku tak masak...apa taknyer...hubby bukan suka sangat makan tu smua....tu yg susah ckit tu nak masak...nie aku masak pun tak banyak...cukup untuk makan berdua dahlah....tu pun last2 aku yang habiskan smua....Dania pulak, aku gorengkan fries utk dia...tu mmg fav. dia pun....cukup dgn tomato sos, mengadap lah dia mkn sampai habis.....

Danish pulak minggu nie aku try start bagi makan....27hb lepas, Danish dah genap 6 bulan...2 keping biskut 'Farley's' habis dimakan...mmm...satu permulaan yang baik....hehe....bak kata Kak Ani, bertambah bulat lah Danish lepas nie.....




1 comment:

rafi_reenz said...

post la sikit macaroni goreng tu... huhuhuhuhu..........